Stugsistan!

vi lämnade bilen hos robin tog en öl gick till joel där var cicci och han sen drig vi till jonas Btw jens bärde mina öl (jag e kung) iallafall hos jonas vard det väll ganska mycke drag och när jag jens och jonas drog en liten elvis Show så hoppa stämningen från 25 till 100% awesome! efter några timmar med dansning med brudarna drog vi ner till havsbadet vid piren tror jag att jag drog upp mobilen och ringde jonna hon har flyttat :-(<3 sen drog jag in på lanternan och där var det väll helt okey... tills det blev bråk jag gick så det inte skulle bli det men då var dom så fega och kom och sparka mig i ansiktet sen sprang som hade ju hara ett och ett halvt nyckelben så jag hade ju säket mycket jag kunde göra NOOOT! sen kom polisen och det blev en massa tjafssss, sen drog jag hem tvättade bort allt blod bytte kläder sen var DADDYs home!!! Ska sova nu skola imorgon sucks!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0