Repliker...

Raggnings repliker:

Top10
1. Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

2. Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

3. Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.

4. Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge mig den perfekta julklappen.

5. Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?

6. Du är den perfekta inredningsdetaljen. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg.

7. Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iallafall snubbla lite?

8. Jag slår vad om en kyss på att du inte vågar pussa mig.

9. Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.

10. Hej, jag har stånd och det är ditt fel.

Andra:

-Jag har hört att man kan dö av sex, vill du dö lycklig?
-Av med trosorna annars får du tyg i dig!
-Du anar inte hur sexig jag blir efter ett par öl.
-Jag är inte såhär lång egentligen, jag sitter bara på min plånbok.
-Får jag köra lite djuphavsdykning i din kärleksbrunn?
-Hur kan du redan vara här? Nyss var du ju i min dröm!
-Hej det är jag som är stålmannen, hoppas du inte har kryptonit i fittan...
-Hjälp de hemlösa, ta med mig hem.
-Sätt dig i mitt knä så ska du få åka till månen.
-Sover du på din mage? Inte? Kan jag få göra det?
-Jag är en trollkarl. Kom hem till mig så kan jag visa några trix.
-Min krigare känns döende - kanske du kan ge den lite konstgjord andning?
-Min säng gnisslar. Vill du höra?
....


Barney's Komentarer:

-Daddy is home!
-High five!
-I'm Awesome!
-When i am sick I stop being sick and being Awesome instead. True story!
-Suit upp!
mm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0