M<3

Ditt leende, ditt skratt, dina ögon, ditt hår,
din hand runt min. Allt av dig finns kvar.
Men inte här. Bara i mitt minne finns du kvar. Saknar dig så.
Alla dagar och nätter vi var tillsammans.
Hela du. Allt gör ont när jag tänker på det.
Vet att om du var kvar skulle du le, titta på mig, sucka nöjt och krama om mig.
Jag hoppas du inte vet vilken smärta du
orsakar mig. Jag vill inte du ska veta.
Det jag vill du ska veta är att jag aldrig
kommer glömma dig.
Hur jag än slutar mina dagar kommer min
sista tanke att vara om dig!
Vi sa att vi alltid skulle vara tillsammans
Och det är vi snart...
Jag kommer till dig nu!!! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: mathilda ♥

en vän som du... det går fan inte hitta bättre. att en som jag kunde få en vän som du är helt otroligt.

kom hem vi har massa minnen att skapa!<3

2010-08-05 @ 10:02:39
URL: http://mattisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0