SkOOOOteR

Nu har jag och joel varit ute och kört skoter först gick en rem av för joel men då hade jag en extra sen efter ett tag börja han käka stift så då gick det typ 3 stift på 15 min sen hade jag extra stift som var sätt(br9es) och han hade typ b10es inte bra :s men nu gick han igen yess då tog det bara nån timme sen sprängde han min extra rem också så nu har jag ingen extra i min sjoter :( men jag ska gulla med affe och fråga om inte jag kan få en av han :] men nu ska jag sova seb stiga upp imorgon och öpna ett paket som det är en skoter jacka i sen ut och köra mer :) kanske till stan och köpa ny rem  olja och stift sen hem och chilla tills man får öpna alla jävla paket ;) hooooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0